Účtovník-účtovníčka / back office manager-managerka

Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na polovičný úväzok, ktorý/-á sa bude venovať podvojnému účtovníctvu a back officu, čiže by nám vypomáhal/-la aj v iných činnostiach potrebných pre chod firmy.

 

Nakoľko jeden z konateľov firmy je z Budapešti, ovládanie maďarčiny je veľmi vítané, inak s ním budete komunikovať po anglicky.

 

Pozrite sa, ako by vyzeral Váš pracovný deň:

 

Ráno počas spoločnej kávy by sme prebrali, čo Vás čaká počas štyroch hodín:

  • vedenie podvojného účtovníctva pre firmu, ktorá je platcom DPH v programe Pohoda 
  • 1x za mesiac report vedeniu firmy,
  • evidencia prijatých faktúr, príjem tovaru na sklad
  • vystavenie faktúr, výdaj tovaru zo skladu (sú to predaje zariadení, resp. predaj materiálu cez e-shop)
  • evidencia prijatých a vydaných objednávok, objednávanie tovaru od dodávateľov
  • vybavenie objednávok z e-shopu, príprava balíčkov, vystavenie prepravných dokladov, objednanie kuriérskej služby, resp. podanie menších zásielok, cca. 2-3 za týždeň 
  • nakoľko náš kolega obchodný predajca je väčšinou na cestách a nemôže byť vždy pri počítači, tiež by potreboval pomôcť s administráciou: napr. zaevidovanie záujemcov o naše produkty na firemné portály dodávateľov (bude potrebná angličtina), starostlivosť o zákaznícku databázu, odosielanie pripravených cenových ponúk, atď.

 

Časovo sme flexibilní, pokojne môžete zobrať ráno dieťa do škôlky a prísť až potom, alebo sa uvidíme len poobede, keď Vám to tak bude vyhovovať.

 

Ponúkaný plat 500 EUR brutto, ale platobné podmienky sú predmetom ďalšej dohody.

 

Ak Vás naša ponuka zaujala, ozvite sa nám. Tešíme sa na Vás!

Ozvite sa nám telefonicky na 0944 / 679 670, alebo napíšte nám mail a pošlite životopis na adresu: praca@admasys.sk

 

Po obdržaní Vašej prihlášky Vás budeme kontaktovať.